Un títol menys negatiu: L'EQUIP D'AUTONOMICA HA DE MILLORAR

On podreu possar tot lo que vullgau sobre els equips Seniors del Club.

Moderadores: Meneo, Adrian_Canals

Un títol menys negatiu: L'EQUIP D'AUTONOMICA HA DE MILLORAR

NotaAutor: miquel el elvis d'alberic » 09 11 08, 18:59

Es dificil dir que el equip que ens guanya NO TE RES I QUE EN CONDICIONS NORMALS ELS HAVEREM GUANYAT. El ALFAS sols te un parell de jugadors pero res que no siga guanyable. Es dificil i dic be dir aixo quan el resultat final indica que perguerem 67-32, fruit de la ansietat en la que juguem al atac en la que NO JUGUEM A RES pq fem la guerra cadascu per la seva banda. Estiguem lamentant mos JO MATEIX de les baixes i JA ESTA BE ELS QUE ESTAN SOLS ELS QUE ESTAN COMPROMESOS AMB EL CLUB I AMB AIXO ENS TINDREM QUE DEFENDRE. Respecte al partit anarem nou membres incloent al figura de MENEO -UN MOSTRUO EN TOTS ELS SENTITS DE LA PARAULA- que amb la seva aura i bellea interior i exterior NO ENS VA VENEIR COM CALIA. Jugarem a les 19:00 hores en la VILLAJOIOSA un partit que el jugavem a les 16:30 en CALLOSA D EN SARRIA(tenim mala memoria i no recordem el que ens ferem l any passat en claret, nosaltre si que camviem partits pecant d aixo que estem pecant tota la temporada de pardillos), enfront teniem un equip jove amb 8 jugadors i dos jugadors prou bons PERO RES DEL ALTRE MON. Comencarem el partit posats en defensa pero açi be la primera critica NO PUGUEM FER SOLS 4 PUNTETS AL PRIMER QUART(despres va ser pijor) pq encara que el fem be en defensa DOS PERDUES I EL RIVAL ES POSA 18-04. Despres tenim el poder de reacció i ens posem a 5 puntets 18-13 pero es que quan NO IX RES NO HI HA RES A FER 5 puntets del rival sobre el pitit dels 24 segons i un altra vegada a la merda 28-5 a la fi dels dos primers quarts.Pijor no es podia fer o aixo ens pensavem a la represa QUE EQUIVOCATS ESTAVEM pq al tercer quart sols ferem 2 Punts NO ESTIC DE BROMA SI SOLS FER EM DOS PUNTES PER PART DE JORGE i aixina no es POT FER RES A NINGÚ ESPORT I MENYS AL BASQUET. Pilotes perdudes, balons que pareixia que tenien greix o jabo i s en escapabem, pilotes que rebotavem al peu VAMOS QUE A GOS FLAC TOT SON PUÇES.L'últim quart ANECDOTIC amb el resultat final abans dalt ja esmentat 67-32(marcador mes baix que jo recorde del equip senior).Ara farem una serie de reflexions.
1. PIJOR IMPOSIBLE(com la pel.licula) NI ATAQUEM NI DEFENGUEM NI POSEM EL QUE TENIM QUE POSAR ETC...
2.Ara les sol.lucions EL ROL QUE TENEN ALGUNS JUGADORS AL EQUIP ES TE QUE CAMBIAR(el meu per eixemple) TENIM TOTS I DIC TOTS QUE APORTAR MES EN ATAC(si u te que entrar entra i la pasa no se la juga enfrontant se als cinc jugadors rival), i EN DEFENSA ja que estiguem com APLATANATS FRUIT I BAIX EL MEU PUNT DE VISTA DE LA ANSIETAT QUE TENIM PER ELS RESULTATS,
3.Ja esta be per part meva de enrecordar me dels jugadors absents als cuals els desitje la millor de les sorts PERO JA ESTA BE ESTAN ELS QUE ESTAN I SON ELS QUE TENEN QUE TRAURE AÇO ENDAVANT.
4. Tindrem que muntar i molt la nostra intensitat tant ofensiva com defensiva I POSAR EL QUE TOTS TENIM I PER RESPECTE NO VAIG A NOMENAR I AIXI ENS ANIRA MOLT MILLOR QUE FINS ARA.
5. Per ùltim hi ha que animar mos mes JO EL PRIMER I DEMANE PERDO A TOTS SI HE DEMOSTRAT EL CONTRARI FRUIT DE QUE JO VULLC GUANYAR FINS I TOT A LES CANIQUES i axi eixirem mes facilment del pou en el que estiguem abocats i del que eixirem NO HO DUBTE NINGÚ.
P.D. Estic completament segur de que guanyar partits anem a guanyar AIXO NO DUBTE I QUE GUANYAREM PARTITS EN PLURAR(el d ahir en casa el guanyarem ) i mes partits en quan ens llevem l ansietat a la que estiguem ara somesos.
P.D.2 Respecte al tema de que hi han jugadors que ens tenim que retirar sols dic que tant l any passat com enguany es va fer una sel.lecció de gent per a jugar en autonomica i tant DAMIA com XIMO el.legirem lliurement els jugadors que ells creien més valids i l any passat estaba XUS I GALBIS A MES DE RAFA I un servidor va jugar al equip A. Però que no s amouni la gent que vullga retirarme o retirar mos. L'any que be farem un equipet de veterans JUGAREM A SEGONA i la gent jove que DEU DE SER EL FUTUR DEL CLUB AL PRIMER EQUIP, i aixi a la gent que molestem pos ja no la molestarem i jugarem les PERSONES QUE DUEN MES DE 23 ANYS JUGANT A SENIOR EN DIFERENTS LLOCS I QUE AMEM PROFUNDAMENT AQUEST JOC DEL QUE SENSE LA SEVA EXISTENCIA NO PODRIEM VIURE I EL NOSTRE GRAN VICI EN GENERAL. Sols espere que quan els elefants juguem junts en els VETERANS els jovens tinguem la mateixa il.lusio o la meitat AIXO SERA MOLT BO PER AL EQUIP I SOBRETOT QUE TINGUEM LA MATEIXA GANA DE GUANYAR QUE TENIM ELS VETERANS(i que quan un perga estiga dolgut i no puga dormir ni sopar, aixo es el que ens pasa a la gent que amem profundament aquest esport anomenat BA-LON-CES-T0)
AL FINAL DE LA FOSCOR INEL.LUDIBLEMENT ESTA LA LLUM LA CUAL VOREM D AIXO ESTIC SEGUR(PERDONAM MENEO pero et vaig dir que no volia escriure pero un te que estar per als mals moments igual que per als bons)
miquel el elvis d'alberic
Gran literari

Re: Un títol menys negatiu: L'EQUIP D'AUTONOMICA HA DE MILLORAR

NotaAutor: Invitado » 09 11 08, 21:59

Salutacions Miquel:

Aquesta setmana que ve tingueu un equip que posiblement siga dels 3 primers a la fí del campionat, El Benidorm que nosaltres ja el coneguem té un equip complet, no 5 jugadors, si no que el que entre al camp de joc será igual o ho fará millor que el altre. Sería genial que el guanyareu, pero si pergueu eixe partit per menys de 15 t´asegure que la millora en el equip saura notat i molt, prenteu com un repte, a vorer si podeu guanyarlo, salutacions.
Invitado

NotaAutor: anonim » 09 11 10, 22:23

a ver cuando ganais,algun equipo de los seniors.Al final dejare de ir
anonim

NotaAutor: Pep » 09 11 12, 12:02

Res de l´altre mon i vos guanyen de 35 i vos deixen en 32?...pues si no son res de l´altre mon vosatros que sou?.
L´Elvis tindría que soltar menys sermons i fer mes autocrítica d´ell mateixa.
Pep

NotaAutor: miquel el elvis d'alberic » 09 11 12, 17:53

Benvolgut PEP tu que t identifiques et contestare adecuadament la autocritica a MI MATEIX es continua 37 anys els dos genolls cascats a principi de temporada informant al club que estaba a la seva disposició pero si em donavem a el.legir volia jugar al B. Es nota que no eres habitual seguidor del foro pq més autocritic en mi mateix que jo et puc asegurar que NO HI HA NINGÚ. Tinc que aportar més punts en atac al equip tinc que llançar més tinc que esforçar me més del que estic fet en 37 anys i en 23 anys jugant a senior de manera continuada. Respecte a lo dels sermons ELS SERMONS ENS DONEN A LA ESGLESIA açi opinen lliurement i sense faltar al respecte a ningú de com esta el equip IGUAL QUE FAS TU I T HO AGRAEIX. T acepte el consell encara que no et conec. JA HA DIT QUE LA MAJORIA DELS IAOS L ANY QUE BE ESTAREM A UN EQUIP DE VETERANS A SEGONA PER A DONAR PAS ALS JOVENS. Sols espere que els jovens donen el callo com jo he fet tota la vida i sobretot QUE TINGUEN GANES DE GUANYAR IGUAL O MES DE LOS QUE JO TINC I NO ELS DONE IGUAL GUANYAR QUE PEDRE. Per últim quan dic que res del altre mon es que aixo RES DEL ALTRE MON DONE PER SUPOSSAT QUE NOSALTRES ESTEM MES BAIXOS QUE ELLS no tinguent que ser aixina donada la qualitat de alguns jugadors de la plantilla. ENTENC QUE EL COMENTARI ES FA PER A CONTRUIR I NO DESTRUIR I T HO AGRAEIX. Com sempre ha dit TOTA PEDRA FA PARET i totes les ajudes seran ven regudes. NO DUBTES QUE EIXIREM DEL FORAT AL QUE ESTEM CLAVATS NO SE EL QUE TARDAREM PERO EIXIREM SEGUR. L any que be els veterans com jo QUE FEM I MOLTA AUTOCRITICA deixarem de jugar al equip A(OJO ENGUANY JUGUEM AL A PQ HI HA UN ENTRENAOR AMB TITÒL QUE HA EL.LEGIT QUE AIXI FORA NO T OBLIDES) i jugarem al equip DE VETERANS EN L ÚLTIMA CATEGORIA. Sols espere que la juventut mantinga el nivell d aquestos ultims anys(uns 5 anys en enrere) i MOLTA SORT.
P.D. Per a estar mort el foro el nombre de entrades i els comentaris son frequents. OJO EL TITÒL DE LA CRONICA de aquesta setmana era MOLT DUR EL RECONEIX pero gent que me vol el va RECTIFICAR GRACIES PER TOT MENEO
Gran literari

NotaAutor: Jugador » 09 11 13, 11:24

Madre mia,
la que se os viene encima con el Benidorm !!!
Jugador

NotaAutor: Invitado » 09 11 13, 11:37

Es que muntar a Autonómica, perguent els dos jugadors més importants que tingueu, Galbis i xus, veguent que a preferent guanyaveu pero tampoc es que guanyaveu de 50, es per a matarvos. Es que heu fet tot el contrari. Es que a més d´agarrar a Galbis del coll i a xus, (ja se que no están i no s´ha de parlar d´ells pero es així), haurieu d´haver fixat un altre jugador que muntara el nivell. Un bon base per exemple. Es que la temporá se vos fara molt llarga. Es que perdre tots els partits es molt dur o esperar que un partit vos entre tot, els altres no estiguen fins i pugueu guanyar de 1 o de 2 es fa molt costera amunt. Però si així ho heu elegit vosaltres aleshores la directiva mana clar. Es una Critica constructiva, ojo!!!.
Invitado

NotaAutor: miquel el elvis d'alberic » 09 11 13, 12:09

totalment d acord en aquest ultim comentari del INVITADO a mes de pedre els dos jugadors amb més pes ofensiu del equip QUE NO PARLEM D ELLS QUE JA NO ESTAM QUE VAJEN A CAGAR(es broma i ells ho saben) teniem que haver fitxat a algú jugador que muntara el nivell i no cregues que no s ha intentat per banda del entrenador, dels jugadors JO MATEIX AL PARTIT DE PRESENTACIÓ VAIG FER JUNT A MADREMIA QUE ES PRESENTARA I JUGARA EIXE PARTIT UN 3-4 AMB QUASI DOS METRES I AMB BONA PINTA, pero pq ho no han sabut buscar o pq s han tirat enrere CAS D AQUEST JUGADOR ESMENTAT i cas tb pq no dir ho de QUE LA GENT DIU QUE ESTARIA DISPOSADA PERO ALS ENTRENAMENTS SEMPRE SOM ELS MATEIXOS pos amic L HAN CAGADA ES EIXINA DE DUR I CRUEL PERO L HAN CAGADA NO HI HA MES ESPAI PER A LES LAMENTACIONS I EL TEMPS NO ES POT FER ENRERE. Tens rao la temporada es fara llarga l última a categories superiors per a quasi tots els jugadors VETERANS pero que anem a fer ara PEGAR MOS UN TIR ENS HAM EQUIVOCAT TOTS I PUNTO ARA A ASUMIR RESPONSABILITATS e intentar guanyar el maxim nombre de partits NO HI HA UN ALTRA. L'any que be cadascu te que fer un EJERCICI DE RESPONSABILITAT I SER CONSECUENTS EN AMB QUINS JUGADORS ES COMPTA I A ON ES VOL JUGAR(els veterans jugarem a segona aixo es segur). TOTA PEDRA FA PARET T AGRAEIX AQUESTA CRITICA CONSTRUCTIVA QUE CONDUEIX AL QUE JA SABEM NOSALTRES ENS HEM EQUIVOCAT MUNTANT
Gran literari

Volver a Equips Seniors